bemutatkozás | sportmarketing | sportgazdaság | heti magyar | boxutca | 5 fogas kérdés | a hét embere

Facebook

Partnereink

Icezone.hu
Sportmarketing
Sportforrás

Friss topikok

  • pizarro: nem ő vitte az Európai Bíróság elé Előzetes döntéshozatali eljárás volt... (2012.06.17. 18:50) Hohó, te ma nem játszol kisapám!
  • 1116001: Közben a teljes csapat egy emberként állt ki Nagy Laci és a levél mellett. Az egész hasonlít Bodr... (2010.11.05. 18:53) Adios, nagylaci!
  • Don Fender: Lassan már illene a Face Teamről is írni egy cikket (esetleg interjút készíteni). (2010.10.09. 12:18) USA a kosárlabdavilág tetején
  • fefus: Tetszett a cikk! Voltak benne számomra új dolgok is! Viszont ha a focit meg szeretnénk menteni, va... (2010.08.07. 19:44) "Föltámadott a tenger..."
  • iFi: @fefus: köszönöm a véleményt! S valóban ez egy igen feszített, de nem túlzottan hangoztatott téma.... (2010.08.03. 14:47) Örök vita - tabu téma?

Licenc

Creative Commons Licenc

Bence Blog - Egy válogatott hokis kalandjai 7.

Pálya Szélén 2010.04.25. 11:00

Sziasztok! Szirányi Bence vagyok, és idén először kerültem be a vb-re utazó jégkorong-válogatott keretbe. Miközben éppen a ljubljanai világbajnokságon igyekszem hozzásegíteni a nemzeti együttest a lehető legjobb eredményhez, rendszeresen jelentek Nektek mindennapjaimról. Ma posztolok utoljára a vb-ről, olvassátok hát egészséggel.

Pénteken az egész napom izgalomban telt. Már akkor éreztem, hogy szép nap elé nézünk, amikor reggel kikeltem az ágyból. A délelőtti edzés után bátyámmal, Balázzsal és menyasszonyommal, Szandival sétáltunk egyet a városban. Nekik is megmutattam mindent, amit Hetényi Zolival előző nap megnéztünk (kivéve a sikátort).

Miután lejártuk a lábunkat, ebédelni mentem, majd pihenő következett. 17.30-tól meetingünk volt, ahol Sator edző felhívta a figyelmünket a szlovénok erősségeire (pl. jól korcsolyáznak és jól lőnek), de megemlítette a gyengeségeiket is (néhány játékosuk nem szereti a fizikai hokit). 18 órára már a pályán voltunk, így el tudtuk kapni a "bronzmeccs" végét. Lengyel, magyar két jó barát, a lengyelek nyertek, mi pedig örültünk neki.

A találkozó után melegíteni mentünk. Én ekkor még kicsit izgultam, de ahogy jégre léptem, szertefoszlott bennem minden rossz érzés. Sajnos nem tudtuk megverni a szlovén csapatot, ellenfelünk nagyon jó játékot produkált. Kissé ugyan szomorú voltam a végén, de egyben boldog is, hiszen újoncként ezüstérmet szereztem a magyar válogatottal. Persze ez mégsem arany, de a világbajnokság mindannyiunkat motivált, hogy a jövőben próbáljunk még többet kihozni magunkból a sikerért, tegyünk meg mindent a fejlődésért.

Ezzel a poszttal vb-blogom utolsó részéhez érkeztünk. Mindnyájatoknak köszönöm, hogy velem tartottatok és a kommentekben, a pályán vagy a tv előtt buzdítottatok bennünket. Az egész csapat hálás Nektek, kitartásotokat igyekszünk a jövőben is jó játékkal és minél több győzelemmel meghálálni. Nemsokára újra találkozunk! Hajrá, Magyarok!


Címkék: jégkorong válogatott szirányi bence

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apalyaszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr251949632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása