bemutatkozás | sportmarketing | sportgazdaság | heti magyar | boxutca | 5 fogas kérdés | a hét embere

Facebook

Partnereink

Icezone.hu
Sportmarketing
Sportforrás

Friss topikok

  • pizarro: nem ő vitte az Európai Bíróság elé Előzetes döntéshozatali eljárás volt... (2012.06.17. 18:50) Hohó, te ma nem játszol kisapám!
  • 1116001: Közben a teljes csapat egy emberként állt ki Nagy Laci és a levél mellett. Az egész hasonlít Bodr... (2010.11.05. 18:53) Adios, nagylaci!
  • Don Fender: Lassan már illene a Face Teamről is írni egy cikket (esetleg interjút készíteni). (2010.10.09. 12:18) USA a kosárlabdavilág tetején
  • fefus: Tetszett a cikk! Voltak benne számomra új dolgok is! Viszont ha a focit meg szeretnénk menteni, va... (2010.08.07. 19:44) "Föltámadott a tenger..."
  • iFi: @fefus: köszönöm a véleményt! S valóban ez egy igen feszített, de nem túlzottan hangoztatott téma.... (2010.08.03. 14:47) Örök vita - tabu téma?

Licenc

Creative Commons Licenc

A világ legbénább reklámja C.Ronaldoval

Fásy Mulató 2010.06.16. 17:25

A Gfk legfrissebb felmérése szerint Cristiano Ronaldo a legismertebb labdarúgó Magyarországon. A nemzetközi eredmények is hasonlóak lehetnek, de feltételezzük, hogy ez a reklám nem tesz hozzá sokat.

Az egyperces borzalom most tűnt fel nekem az Eurosport-on, pedig elvileg már 2009 nyara óta fut a televíziókban. Finoman fejezem ki magam akkor, ha azt mondom, Ronaldo inkább focizzon, mint beszéljen. Bár sok évet töltött Angliában, nem igazán sikerült elsajátítania az oxfordi kiejtést. Ettől még lehetne jó a reklám, de nem az: a Castrol cég elküldte szabira kreatív embereit. Eleve nem értem azt, hogy a motorolajt hogyan akarják összehozni a világ egyik legjobb játékosával. (Magyar példa: a nemtudom milyen hitel, aminek THM-je csak 300%, Csollány Szilveszter ajánlásával lehet felvenni.)

(forrás: innen)

CR7 szerint a foci őt nagyon sok helyre elvitte már: meleg helyekre, hideg helyekre, meg más helyekre. Értem én, hogy valószínűleg a Castrol legújabb motorolaja is ugyanerre képes, mármint hogy kenőanyag jó hidegben, melegben és egyéb szituációkban egyaránt. Nekem akkor is sántít. Ami utána jön, már csak örömjáték: mögé vetített háttér, számítógéppel készített labda és további borzadályok. A kedvencem mégis a reklám vége: a nyelvtörő és a kiejtés fájó elegye azért mégiscsak mosolyt hoz a szám szélére. 

Lényeg: Legyen bármilyen terméked, jó sok pénzed, vedd meg a legismertebb valakit, és már el is van adva a termék. EZ ÍGY NEM MŰKÖDIK. Látni akarom a hatástanulmányokat, amely kimutatja, hogy Ronaldo hatására az emberek ráraboltak a legújabb motorolajra. Ennek hiányában szkeptikus maradok. Akkor inkább a Valentino Rossi...

Tehát a videó:

 


Címkék: reklám videó cristiano ronaldo sportmarketing

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apalyaszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr682086607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annyira nem is gázos Krisztina9,
egy portugál csávótól mégis milyen angolos akcentust vársz,
ha meg direkte gyakoroltatták volna a 'menő' v. igazinak hanzó angol v. amerikai?(na most melyik,) term. a britt, hiszen az az 'eredeti'..akcentust, simán átütne hogy mekkora bénaság,

így számomra még egy picit tetszik is
szted a magyaros-angolt milyennek hallják..

britt+ír ismerőseim mondták, hogy Brad Pitt Snatch-es ír cigány akcentusa elég gyenge