Nyilván így van, dehát aki szereti az adatokat, annak is eleget kell tenni.
Egy angol internetes felmérés szerint a VB brandek közül a sörmárkák növekedtek a legnagyobb mértékben, már ami az internetes keresést illeti Angliában. Olaszország szponzora, a Peroni könyvelheti el a legnagyobb növekedést, egy hét alatt megduplázódott az indexük. Második helyen az angol válogatott szponzora a Carlsberg szerepel, harmadik pedig az amerikai nemzeti csapat szponzora, a Pepsi. A két legnagyobb telekomunikációs céget, a T-Mobile-t és a Vodafone-t szorították le a dobogóról. A felmérés június 26-ával bezárólag készült. Talán a rossz szereplés miatt keresgéltek rá az olasz sörökre a szurkolók?
Pozíció 1 | Márka Peroni | Előző index 100 | Mostani index 150 | Növekedés 50.0% |
2 | Carlsberg | 60 | 80 | 33.3% |
3 | Pepsi | 49 | 65 | 33.3% |
4 | T-Mobile | 110 | 118 | 7.2% |
5 | Vodafone | 127 | 136 | 7.0% |
(Forrás: sportbusinessdaily.com)