A Gfk legfrissebb felmérése szerint Cristiano Ronaldo a legismertebb labdarúgó Magyarországon. A nemzetközi eredmények is hasonlóak lehetnek, de feltételezzük, hogy ez a reklám nem tesz hozzá sokat.
Az egyperces borzalom most tűnt fel nekem az Eurosport-on, pedig elvileg már 2009 nyara óta fut a televíziókban. Finoman fejezem ki magam akkor, ha azt mondom, Ronaldo inkább focizzon, mint beszéljen. Bár sok évet töltött Angliában, nem igazán sikerült elsajátítania az oxfordi kiejtést. Ettől még lehetne jó a reklám, de nem az: a Castrol cég elküldte szabira kreatív embereit. Eleve nem értem azt, hogy a motorolajt hogyan akarják összehozni a világ egyik legjobb játékosával. (Magyar példa: a nemtudom milyen hitel, aminek THM-je csak 300%, Csollány Szilveszter ajánlásával lehet felvenni.)
(forrás: innen)
CR7 szerint a foci őt nagyon sok helyre elvitte már: meleg helyekre, hideg helyekre, meg más helyekre. Értem én, hogy valószínűleg a Castrol legújabb motorolaja is ugyanerre képes, mármint hogy kenőanyag jó hidegben, melegben és egyéb szituációkban egyaránt. Nekem akkor is sántít. Ami utána jön, már csak örömjáték: mögé vetített háttér, számítógéppel készített labda és további borzadályok. A kedvencem mégis a reklám vége: a nyelvtörő és a kiejtés fájó elegye azért mégiscsak mosolyt hoz a szám szélére.
Lényeg: Legyen bármilyen terméked, jó sok pénzed, vedd meg a legismertebb valakit, és már el is van adva a termék. EZ ÍGY NEM MŰKÖDIK. Látni akarom a hatástanulmányokat, amely kimutatja, hogy Ronaldo hatására az emberek ráraboltak a legújabb motorolajra. Ennek hiányában szkeptikus maradok. Akkor inkább a Valentino Rossi...
Tehát a videó: